Regulamin

Korzystanie z portalu


1. Aby w pełni korzystać z naszego portalu wymagana jest darmowa rejestracja.
2. Poprzez zarejestrowanie się na stronie użytkownik zyskuje szereg funkcjonalności jak możliwość dodawania materiałów na stronę, założenie własne listy obejrzanych tytułów i przeczytanych mang, możliwość zdobywania punktów oraz wiele innych.
3. Podczas rejestracji użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania niemniejszego regulaminu, w przypadku nieprzestrzegania konto może zostać częściowo zablokowane(brak możliwości użytkowania forum), lub w przypadkach opisanych w dalszej części strony skasowane całkowicie.
 
 
 
 
§1. Zasady ogólne:

Każdy użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania zasad umieszczonych w tym regulaminie. Jest to regulamin ogólny, dotyczący forum oraz strony.

I. Nieznajomość regulaminu – każdy ma obowiązek zapoznać się z regulaminem. Niezapoznanie się z nim nie uprawnia do nieprzestrzegania go.

II. Zmiany regulaminu - regulamin może zostać zmieniony w każdej chwili, użytkownicy są zobowiązani do śledzenia zmian w regulaminie (przynajmniej raz w tygodniu – w niedzielę, wtedy to wprowadzane będą ewentualne poprawki).

III. Prawa administratora - administrator ma prawo w dowolnej chwili, bez podania przyczyny, dokonać dowolnej akcji w aspekcie strony i forum.

IV. System punktów - Za większość akcji na stronie, użytkownicy otrzymują punkty, punkty będzie można w przyszłości wymienić na różne funkcjonalności na stronie jak np. wyłączenie danych reklam itp. Ilość punktów za daną akcję mogą się zmienić jednak nie są naliczane/odejmowane wstecz, więc jeżeli za dodanie recenzji otrzymałeś 50 punktów, nawet jeżeli ilość punktów za recenzje zmieni się do 40, ty nadal będziesz miał swoje 50.

V. Prawa i obowiązki moderatora:
Moderatorzy strony:
1. Moderatorzy strony mają za zadanie sprawdzać i akceptować/kasować większość informacji zamieszczanych lub zraportowanych przez użytkowników na naszej stronie.
2. Moderatorzy strony  nie posiadają praw do blokowania użytkowników, mają wpływ wyłącznie na materiały, za swoją prace otrzymują dodatkowe punkty do systemu punktów.
 
Moderatorzy forum:
1. Moderatorzy posiadają wszystkie uprawnienia zwykłych użytkowników.
2. Moderatorzy mają prawo do blokowania i odblokowywania tematów w swoich działach.
3. Moderatorzy mają prawo przenoszenia tematów do innych kategorii w celu poprawienia spójności poruszanej na danym forum tematyki.
4. Moderatorzy w zakresie moderowanych przez siebie działów, mają prawo dzielenia wątków na części.
5. Moderatorzy mają prawo kasowania postów innych użytkowników, w obrębie moderowanych przez siebie działów.
6. Moderatorzy mają prawo edycji cudzych postów, w zakresie moderowanych przez siebie działów, jeżeli tego wymaga sytuacja. Nie można wykorzystywać tej możliwości do odpisywania na komentarze i komentowania ich, jeżeli nie naruszają regulaminu. Moderator ma prawo poprawiać błędy ortograficzne i stylistyczne, a nawet skasować post o ile ich nagromadzenie uniemożliwia poprawą interpretacje tekstu.
7. Moderatorzy mogą dawać ostrzeżenia użytkownikom, jeśli stwierdzą, że zaistniała taka potrzeba. Mogą jednak karać wyłącznie za wykroczenia popełnione w ich działach.
8. Moderatorzy mają obowiązek przestrzegać regulamin w sposób szczególnie rygorystyczny, ponieważ ich zadaniem jest dawać przykład innym użytkownikom.
9. Moderatorzy mają obowiązek czuwać nad porządkiem panującym na forum, oraz interesować się publikowanymi treściami intensywniej niż zwykli użytkownicy.
10. Moderatorzy powinni służyć radą i pomocą niedoświadczonym użytkownikom forum.
11. Moderatorzy nie powinni nadużywać swojej władzy.
12. Moderatorzy mają obowiązek zaznaczyć za co postanowili ukarać użytkownika, taka informacja musi zostać mu przedstawiona, powinni również odpowiadać na prywatne wiadomości wysyłane do nich w sprawach dotyczących ich działań na forum.
13. W przypadku nadania przez moderatora kary wyższej niż przewidzianej w tabeli przewinień, moderator zobowiązany jest do przedstawienia powodu zwielokrotnienia kary w wiadomości wysyłanej przy jej nadaniu.
14. O tym, kto zostanie moderatorem decyduje administrator. Aby zostać moderatorem należy przestrzegać regulaminu i pomagać przestrzegać go innym, udzielać się w dyskusjach, pisać mądrze i na temat - wtedy na pewno zostanie się zauważonym.
15. Moderatorzy mają obowiązek kasować tematy niezgodne z regulaminem, przenosić tematy do działów odpowiadających ich tematyce.
16. Moderatorzy mają prawo podejmować działania jedynie w działach, do których mają uprawnienia oraz we wszystkich grupach społecznościowych (niezależnie od posiadanych działów), nie mogą przekładać osobistych waśni oraz niechęci na relacje z użytkownikami, oraz karać ich za PW, lub odmienną opinię, w takich przypadkach moderator winien się zwrócić do administratora, w celu ukarania użytkownika za takie działania.
17. Moderatorzy podlegają głównemu moderatorowi oraz adminom, jeżeli uważasz, ze zostałeś niesłusznie ukarany, lub moderator ukarał cię z powodów osobistych, lub za działania podjęte w dziale, który nie leży w jego jurysdykcji, należy zwrócić się do administracji. Jeżeli oskarżenia okażą się słuszne, moderator w zależności od stopnie winy, zostanie zdjęty z funkcji, lub ostrzeżony i zdjęty z funkcji przy drugim tego typu zdarzeniu..

VI. Usuwanie treści
Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia treści dodanych przez uzytkowników w dowonym momencie bez podania przyczyny, w szczególności jeżeli treści te będą plagiatem lub okażą się byc chronione innymi prawami.


§2. Zabronione treści:

1. Na forum oraz stronie zabronione jest rozpowszechnianie poniższych treści:
- pornograficznych(z wyłączeniem działów do tego przeznaczonych, oraz oznaczonych odpowiednim dopiskiem),
- wulgarnych, w tym także zabrania się wszelkich prób maskowania wulgaryzmów za pomocą np *** (dotyczy również cytatów), administrator/ moderator może, w zależności od wydźwięku wulgaryzmu, tylko go ocenzurować lub dać ostrzeżenie. Poza tym jest zobligowany do umieszczenia stosownego dopisku pod postem,
- łamiących prawo, a zwłaszcza prawa autorskie,
- wzywających do nienawiści rasowej,
- umieszczania symboli faszyzmu, nazizmu i tym podobnych,
- stanowiące wyraźną i mocną obelgę względem drugiej osoby
- prowokujących innych użytkowników do zbędnych kłótni (o tym, czy post powinien być ukarany decyduje moderator/ administrator) oraz będących ich częścią,
- linków do powyższych oraz do stron ze szkodliwym oprogramowaniem, działającym na szkodę użytkownika,
- upubliczniania danych osobowych innego użytkownika, jeśli nie uzyskało się jego zgody. Danymi osobowymi są wszelkie informacje dotyczące konkretnej osoby, za pomocą których bez większego wysiłku można tę osobę zidentyfikować, chociaż nie jest ona wyraźnie wskazana. Do danych osobowych zalicza się więc nie tylko imię, nazwisko i adres osoby, ale również przypisane jej numery, dane o cechach fizjologicznych, umysłowych, ekonomicznych, kulturowych i społecznych.
Punkt ten nie dotyczy danych udostępnianych publicznie przez danego użytkownika, np. publicznych filmów na serwisach typu youtube, linków do profilów facebook itp.
Dodatkowo zabrania się wrzucania na serwer Shindena (przez serwer rozumiemy dodanie jako załączników i umieszczenie materiałów fizycznie na naszej maszynie) filmów i zdjęć osób, które nie wyraziły na to zgody, jak również przeróbek takowych filmów/ zdjęć.
 
Podsumowując, użytkownicy mogą linkować treści dostępne w sieci. Jeżeli nie chcesz aby te treści były udostępniane, powinieneś zgłosić się do portalu, który owe treści udostępnia.
Jeżeli treści są umieszczone fizycznie na serwerze shinden.pl powinieneś zgłosić się do administracji pisząc na [email protected], treści takie zostaną usunięte z naszego serwera.
Jeżeli natomiast ktoś wszedł w posiadanie twoich prywatnych zdjęć/ filmów, wgrywa je na serwery inne niż nasz, powinieneś skontaktować się z taką osobą, administracją serwisów na których pojawiły się materiały oraz policją.


2. Zabronione są jakiekolwiek działania mające na celu zakłócenie prawidłowego działania witryny, pogorszenie jej wizerunku lub zaszkodzenie w inny sposób podpadają pod szczególny poziom surowości. W przypadku jakiegokolwiek niezadowolenia można po prostu zrezygnować z korzystania i wypowiadania się na forum.

3. Właściciel jak i obsługa forum nie ponoszą odpowiedzialności za umieszczanie przez użytkowników powyższych treści.

4. Używania linków przekierowujących do treści innych niż opisywane, wydłyżających ścieżkę dostępu poprzez dodanie reklam (np. adfly) itp. jeżeli nie uzyskało się zgody administracji.

5. Reklamowanie stron może się odbywać tylko i wyłącznie w działach do tego przeznaczonych lub w sugnaturce użytkownika. Strona reklamowana przez użytkownika nie może zawierać treści o których mowa powyżej. Z działu prznaczonego do reklamowania własnych stron mogą korzystać użytkownicy prowadzący prywatne strony, nie można tam reklamować stron będących własnością firmy, sklepów, oferujących zarabianie w sieci(z rflinkami) itp. tego typu portale mogą starać się o współpracę ze stroną, lub wykupić reklamę.
Forum "bazarek" nie stanowi wyjątku od tej reguły, jest przeznaczone wyłącznie dla użytwkoników, nie firm wykonujących produkty/usługi, w skrócie jeżlei chcesz sprzedać coś co kupiłeś, możesz zamieścić swój wpis, jeżeli jednak chcesz reklamować aukcje allegro lub sklepy, w których wykonujesz/sprzedajesz usługi lub towary to nie jest miejsce dla ciebie.

6. Podawnie się za administratora lub moderatora w przypadku gdy się nim nie jest na naszej stronie, świadome wprowadzenie w błąd na tym polu, lub nie wyprowadznie innych użytkowników z błędu kiedy nas za takiego biorą zakończy się banem bez możliwości odwołania.

7. Dzięki punktom można wykupić modyfikacje wyglądu nicku i innych elementów na forum, nie można jednak używać połączeń efektów i kolorów, które powodują, że nick nie może zostać bezproblemowo odczytany, który każe zastanawiać się innym użytkownikom, kto pisze etc. Za tego typu zagrania grozi ban oraz dodatkowo administracja może wykasować dane elementy stylistyczne, które zostały użyte z konta użytkownika. W tym przypadku przepadają również punkty, które zostały na nie wydane. Przykładowa zakazana kompozycja: http://i.imgur.com/cjQo4ov.jpg

Wszelkie formy reklamy nie będące sygnaturą, lub nie znajdujące się w specjalnym dziale na forum będą karane, w szczególności licząc nagminne rzucanie linkami do danej strony itp.

§3. Zakładanie nowych tematów na forum:

Użytkownik zakładając nowy temat jest zobowiązany do wcześniejszego sprawdzenia, czy podobny już nie został założony. Dodatkowo ma obowiązek zakładania tematów w odpowiednich działach oraz zapoznania się z tematami "Info", jeżeli takowe istnieją w danym dziale.


§4. Pisanie tekstów:

1. Zabrania się umieszczania w postach treści opisanych w punkcie 2 regulaminu.
2. Zabrania się:
- floodowania (pisania wielu „!”, „?” oraz wielu emotikon),
- umieszczania dużych grafik (należy w takim wypadku użyć linka), przez duże grafiki rozumie się grafiki które powodują rozjechanie się forum, stwarzanie konieczności wielokrotnego scrolowania itp.
3. Zabronione jest sztuczne "wydłużanie" postów, poprzez stosowanie wielu znaków interpunkcyjnych, powtarzanie tych samych treści wielokrotnie, pisanie "wierszem" w dziale innym niż "Własna Twórczość" itp. metody.
4. Zabronione jest odpowiadanie za pomocą obrazków, obrazki mogą być dołączone do posta, nie powinny jednak stanowić większości jego treści, np. ktoś napisał jakąś bzdurę, ty odpowiesz mu memem Bitch please. Dorzucanie do postów obrazków nie mających nic wspólnego z samą treścią posta/tematu, dla przykładu tzw. "memów" w temacie o tytule anime jest zabronione.
Posty mają być treściwe, nie mają pokazywać twojej znajomości portali z obrazkami, jeżeli zaś nie jesteś w stanie wykrzesać z siebie kilku zdań, poszukaj innego forum, gdyż nie ma tutaj dla ciebie miejsca.
5. Spoilery - spoiler określa to samo, co jest opisane na Wikipedii Co to jest spoiler.
Spoiler może wyjawiać szczegóły dotyczące rozwiązania kluczowego dla danego utworu napięcia dramatycznego czy pomysłu na którym oparty jest utwór i odbierać widzowi przyjemność z jego oglądania (czytania). Ma to szczególnie znaczenie w przypadku utworów kryminalnych czy thrillerów, gdy przedstawiona zostaje informacja o mordercy lub tożsamości czarnego charakteru, choć ma zastosowanie również w przypadku produkcji innych gatunków.

Nie każdy szczegół zakończenia utworu jest spoilerem. Nie jest nim informacja o tym, że w filmie Titanic utonie statek, choć może już być wyjawienie, czy i któremu z bohaterów w wersji z 1997 roku uda się przeżyć.
Spoilery muszą zostać oznaczone tagiem spoilera.
Tagowanie pozostałych rzeczy związanych z główną fabułą, oraz wątkami pobocznymi w serii nie jest obowiązkowe, jednak wskazane, ze względu na innych użytkowników, którzy takowe wpisy uważają za spoilery. Moderator może dodatkowo spoilerować takie wpisy, lecz nie może dodać za to ostrzeżeń.

 
§5. Avatary i sygnatury na forum:

Każdy użytkownik ma prawo do umieszczenia avatara i sygnatury w swoim profilu, o ile nie łamią on postanowień punktu drugiego.
Wymiary:
- Avatar – maksymalny rozmiar to 110 px szerokości i 110 px wysokości. Maksymalna waga to 60kb,
- Sygnatura – maksymalny rozmiar sygnatury to 250px wysokości (wysokość w pionie, wlicza się w nią tekst z obrazkami). Użytkownik może zamieścić w sygnaturze maksymalnie 2 obrazki, w tym wielkość jednego obrazka nie może przekraczać 500px szerokości oraz 150px wysokości (500x150px), dodatkowo obrazki nie mogą stanowić wizualnej jedności jeżeli zostały wstawione koło siebie(nie mogą łączyć się w jeden większy obrazek). Maksymalna waga wszystkich obrazków w sygnaturze to łącznie 200 kb.
Przykład: Użytkownik zamieścił w swojej sygnaturze 2 obrazki jeden pod drugim, pierwszy ma 150px wysokości a drugi 100px, w tym wypadku użytkownik nie może rozciągać sygnatury w pionie (nie może ani powiększyć obrazków, ani dodać tekstu pisanego, z wyłączeniem tekstu napisanego w tej samej linii, co sygnatura).



§6. Multikonta:

Używanie wielu kont przez jednego użytkownika będzie skutkowało banem dla jednego lub obu kont w przypadku forum, a w przypadku strony kasacją jednego lub obu kont.
 
§7. Regulamin Czatu: Czat jest miejscem luźniejszych rozmów, z tego powodu przymykamy na nim oko na niektóre wykroczenia jak np. pojedyncze wulgaryzmy itp.W przeciwieństwie do forum na czacie zakazane jest reklamowanie wszelakich stron, blogów etc. od tego mamy dział na forum i nie życzymy sobie aby czat był zasypywany tego typu spamem, przypadki łamania tego regulaminu będą nagradzane banem na czat. W przypadku spamerów spamerów rozsyłających wiele wiadomości reklamujących na czatach nagradzane w punktach będzie raportowanie takich osobników.

W kwestii wulgaryzmów karane będzie użycie wulgaryzmu minimum 3 razy w ciągu 15 minut rozmowy. Wliczają się wszelkie przeinaczenia słów typu „kufa”, lub „k***a”.Niemniej czat nadal pozostaje częścią strony i obowiązuje na nim ten sam regulamin co na całej stronie.Próby celowego zakłócania komunikacji poprzez np. ciągłe pisanie wulgaryzmów, lub ciągłe wrzucanie linków/obrazków nie będzie tolerowane, shoutbox jest miejscem do rozmowy, jeżeli natomiast chcesz się podzielić swoimi wrażeniami z jakimś konkretnym użytkownikiem, lub zasypać go tonami linków możesz stworzyć prywatny czat z daną osobą i tam wysyłać mu wszystko nie zakłócając komunikacji reszcie.
Czat posiada specjalny kanał Hentai(18+) gdzie można umieszczać linki oraz obrazki o treści erotycznej, obrazki hentai, ecchi etc. bez obawy o otrzymanie kary z tego powodu.REGULAMIN OBOWIĄZUJE RÓWNIEŻ W PRZYPADKU ROZMÓW PRYWATNYCH (czatów 2-osobowych), GDZIE DRUGA STRONA MOŻE ZARAPORTOWAĆ WULGARNEGO UŻYTKOWNIKA. Kolory nicków oraz formatowanie tekstu na czacie:Użytkownicy mają możliwość wykupienia formatowania tekstu oraz nicku na czacie, elementy te można zakupić na w sklepiku forumowym.Zabronione jest używanie stylów lub ich połączeń uniemożliwiających lub bardzo utrudniających przeczytanie tekstu lub nazwy użytkownika na czacie otwieranym z paska dolnego”, nie uwzględniamy tutaj indywidualnych stylów czatów umieszczonych na stałe.Pisanie jako gośćChociaż zachęcamy wszystkich do posiadania konta na naszej stronie oraz wypowiadania się pod własnym nickiem niektóre kanały są udostępnione do wglądu gości (osób niezarejestrowanych/niezalogowanych), osoby te mogą nadać sobie nick tymczasowy, nie może on jednak być nickiem już istniejącego użytkownika, lub nickiem niemalże identycznym(np użycie zamiast małego l dużego I lub dopisanie kropki. Sprawdź najpierw czy dany nick nie jest zajęty lub utwórz konto. Świadome podszywanie się pod kogoś będzie karane banem permanentnym na cały czat.
§8. Kasacja konta
Konto można usunąć poprzez zalogowanie się na nie i wejście do profilu, opcja usunięcie konta znajduje się w rubryce "akcje", bierz pod uwagę iż konto na stornie zostanie skasowane od razu, jednak konto na forum zostanie usunięte po pewnym czasie od tego momentu, zazwyczaj 2-14 dni.
Kasacja konta nieodwracalnie usunie wszelkie dane dotyczące konta i podanych danych osobowych z bazy danych, przy czym wpisy i materiały dodane przez użytkownika zostają oznaczone jako dodane przez gościa i nie będą powiązane z żadnym kontem, wynika to z faktu, iż usuwanie wpisów mogłoby w znaczącym stopniu uszkodzić bazę danych oraz spowodować kasację informacji dodanych przez innych użytkowników.
TS3
Shoutbox
Radio
Facebook
Oglądane anime
Czytane mangi
Zaloguj się, aby pobrać listę nowych odcinków.
Zaloguj się, aby pobrać listę nowych rozdziałów.